Jak skorzystać z teleporady?
Krok 1:Rejestracja
Należy zadzwonić do naszej rejestracji pod numer 503516305 i ustalić termin teleporady, podając czy wybierają Państwo wizytę telefoniczna czy wizytę video. Telefoniczne ustalenie terminu nie wystarczy do odbycia wizyty! Konieczne jest wykonanie pozostałych czterech kroków!
Krok 2: Wiadomość e-mail lub formularz
Należy napisać wiadomość e-mail na adres: nzoz@eeg.med.pl zawierającą dane pacjenta (imię, nazwisko, pesel), informację czy potrzebują Państwo fakturę oraz ustalony telefonicznie termin wizyty lub można wypełnić formularz na naszej stronie internetowej. Wysłanie takiej wiadomości e-mail jest jednoznaczne z zaakceptowaniem przez Państwa Regulaminu Teleporad. Do wiadomości e-mail można dodać w załączniku pliki, z którymi ma się zapoznać lekarz podczas wizyty – np. wyniki badań (skany, zdjęcia) lub np. nagrania video pacjentów manifestujących objawy. Wysłane dokumenty zostaną dołączone do dokumentacji medycznej pacjenta.
Krok 3:Opłata
Drogą mailową otrzymają Państwo link do płatności internetowej lub fakturę przelewową.
Cennik teleporad
Krok 4:potwierdzenie
Po dokonaniu opłaty prosimy o wysłanie e-mailem potwierdzenia przelewu – dzięki temu Rejestracja Przychodni, może zaksięgować wpłatę szybciej i sprawniej przejść do kolejnego kroku – realizacji wizyty.
regulamin teleporad
Krok 5: Realizacja teleporady
W terminie wizyty telefonicznej należy być dostępnym pod zdeklarowanym numerem telefonu, ponieważ to Lekarz będzie dzwonił do Państwa.
W przypadku wizyty video należy śledzić swoją skrzynkę e-mail, na którą zostanie wysłany do Państwa link do wirtualnego gabinetu. Należy zadbać o to, aby kamera i mikrofon były sprawne!
Po zakończeniu telewizyty wszystkie uzyskane w jej wyniku dokumenty, takie jak: recepty, zaświadczenia, skierowania, zostaną do Państwa wysłane drogą e-mailową.